Ordu Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan Orkent, vizyoner buluşmalarına bir yenisini ekledi. Orkent Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mimar Nihat Şen’in ev sahipliğinde düzenlenen 5. Sohbet Toplantısı, geniş katılımla gerçekleşti.
Yönetim ve İletişim Stratejisti Ertan Özğit’in moderatörlüğünde gerçekleşen buluşmada, Türkiye’nin bölgesindeki etkin gücü, dünya stratejileri ve üst akıl üzerine değerlendirmeler yapıldı. Prof. Dr. İsmail Hakkı Aydın ise insan, toplum, kültür ve yapay zekâ konularındaki dikkat çekici görüşlerini davetlilerle paylaştı.
Programa, Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler ve Garnizon Komutanı Sadi Akman da katılarak geceye destek verdi. Yaklaşık dört saat süren söyleşide davetliler sorularını yöneltme fırsatı buldu. Katılımcılar, toplantının Ordu için oldukça verimli geçtiğini ifade etti.
Orkent Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Nihat Şen, sohbet buluşmalarının önemine değinerek,
“Türkiye’nin değerli bilim ve fikir insanlarının çalışmalarını Ordulularla buluşturmak, geleceğe dair projeksiyonlarımızda bizlere büyük katkı sağlıyor. Bu sohbetleri kesintisiz şekilde sürdüreceğiz” dedi.
Daha önceki buluşmalarda ise Ertan Özğit, Prof. Dr. Murat Ferman, Prof. Dr. Beyza Toksoy, gazeteci Ergün Diler ve Dursun Ali Yaz gibi isimler düşünce ve deneyimlerini paylaşmıştı.
